Ügfél, partner megelégedettség: az ügyfelek, partnerek érzik, látják, hogy foglalkoznak velük, automatikus visszajelzést kapnak, hogy az ügy feldolgozása elkezdődött amikor az ügy felelőse megtekinti a beérkezett esetet!
Nincs elsikkadt, elfeledett ügy - szemben a telefonos, jegyzettömbös, táblázatos, ... módszerekkel rendszer gyors elérést biztosít bámely - múlt vagy jelenidejű - ügyhöz, akár állapot (megoldott, várakozó, folyamatban levő..), akár ügytípus, dátum, ügyfél, ügyintéző, cím, vagy tartalom alapján.
Mindenkor elérhető egy ügy teljes története - mikor, ki, mit reagált az adott esetre, csatolmányokkal (képekkel, dokumentumokkal)
Nagyobb szervezetnél jelentős képzett munkaerő megtakarítást eredményez, hogy az ügyintézők hatékonyságának, az ügyek folyamatának ellenőrzése, követése minimális időráfordítással történik ( határidők, ügyállapotok gyors megjelenítése, statisztikák )
A ügyek felvitele (belső használat) illetve bejelentése (ügyfél-ügyintéző változat) egyszerűen és gyorsan, sallangmentesen történik - akár számítógépről, akár mobiltelefonról (pl. GPS használatával).
A rendszer teljes éves költsége - a legkomplexebb változatban - egyhavi minimálbér bérköltségével vethető össze. Az üzemeltetéshez nincs szükség erőforrásra, beruházásra, sem rendszergazdára - mindezeket tartalmazza a rendszer használati díj.